Nov 20, 2012

TOKYO DISNEY SEA




HAPPY BIRTHDAY TO ME ♡






バースデー、11/17 当日はななせとTDS♡

パークに入った時にななせに渡されたのはHAPPY BIRTHDAYのロゼッタ。なんてキュートなの。園内では1日中スタッフの方に「今日お誕生日なんですね?ハッピーバースデー!(パチパチパチ)」ってされて終始照れてました。
午前中は曇りだったんだけれどお昼からぐずついてしまったのだ(予報は雨って知ってて行ったんだけどね)。雨の中2人でレインコートを来ながら歌ってました。夕方には強風+大降り雨で体力を奪われ、ななせは寝ながらご飯を食べるの術を使ってたけど(写真参照)、その割には乗り物もたくさん乗ったし充実してた♡


マーメイドラグーンを歩いていると、

スタッフ「今日はアリエルの16歳の誕生日で〜す!みなさんアリエルと写真を撮りませんか〜?」

!!!

アリエルと私、誕生日が一緒でした♡ 嬉しすぎる!アリエルと誕生日が一緒ってなんかこれ自慢したくならない?( 笑 )


私的には最後にショー(?)を見れて満足したよ。トイストーリのすぐ側にあるホールなのだけれど、Jazzの演奏があるのね。BIGBANG BEATだったかな。私、今まで全く興味なくて全然知らなかったんだけどディズニーマスターのななせが面白いよって言うのでじゃあ行きたいって、行ったんだけれど、す〜〜〜〜ごかった。ミッキーのドラムすんごいかっこいいの!すんごい上手なの!ミッキーがドラム得意だっていうのは知ってたしテレビで見た事はあったんだけれど、生演奏は本当にかっこよかった♡ 衣装も50,60sっぽくてかわいいかったし、何よりクリスマススペシャルとかなんとかでたくさんのクリスマスソングを堪能しました大満足。とても新鮮でした。タップダンスもすてきだった!

そんなはっぴ〜なバースデーも、もう終わり。。。
ななせのお家にお泊まりです。ななせとお風呂に入って、ふぅ、現実に戻らなきゃ。。。

と思いきや

!!!

まさかのサプライズ♡♡♡





パジャマでケーキを食べながら、クリスマスソングを鼻歌で歌いつつ、シンデレラを観たよ♡ なんてハッピーなの〜〜〜!
も〜〜〜〜うななせ本当に大好き!ハッピーをありがとう♡
I LOVE YOU♡♡♡



I went to Tokyo Disney Sea with Nanase for my birthday<3

It was raining and sometimes so hard to walk out side but nanase and I had fun!
We were walking Mermaid lagoon and I heard the guy said "Today is Ariel's BD! Do you wanna take picture with her? "and I was like "!" Ohhhh Ariel and I had same BD <3 yeahh 

Everything was just awesome. I had fun so much! especially I was impressed by Jazz concert which is Mickey played the drums. he was soooooo cool. He is the best idol in the world ever! They sang and play very well and it was Xmas ver so many Xmas song were sung by them :)

At the end of the day I was like ahhh my dream is fading... ugh tmr I gotta wake up early and go to work... I was thinking like that.
but at the Nanase's house, suddenly lights turned off
!!!
"Happy Birthday Tomomi~♪ Happy Birthday Tomomi~♪ "

Ahhhhhhhh  I was surprised <3 she brought BD cake!!
While watching Cinderella, we are humming Xmas song and eating cake wearing pajamas♡ I'm SO HAPPY♡ Thank you so much for everything Nanase! KISS&HUG!





XOXO





No comments: