Jul 28, 2012

Akihabara→Asakusa



ブラジルの友達マリアが25日に到着!これから1週間ステイするよ♡
初日は秋葉原と浅草に行ってきました。
実は私も秋葉原と浅草は初めてだったのでドキドキ。
コスプレが好きなマリアと制服でゆきました。まだいける?おばさんっぽい?え?
秋葉原ではぐるぐるしてからプリクラ撮って、メイドカフェに入ろうか迷ってたとことで執事カフェを見つけ入りました。はい。
とても面白かったです。最後には、「後15分ほどで馬車が到着いたします。」って、うひょ〜〜〜( 笑 )

それから浅草に。ぐるぐるして、スカイツリーを見つけおみくじをひきつつ写真撮りつつ日本を味わって帰宅。とっても充実してました。ジャパニーズカルチャーを味わった一日でした♡


 Maria came to Japan 25th!!!  Welcome to Japan my sweet <3333

then the next day, 26th
Maria and I went to Akihabara and Asakusa in Tokyo. 
Actually I had never been there so I was excited! haha
 We went to Akihabara first. we walked around, took Purikura and went to Shitsuji(butler) cafe
It was really interesting  lol when it was time to leave, he said 「Chariot is coming in 15minutes 」Awwww lol
After that we went to Asakusa. I found Sky tree <3 took pictures and enjoyed Japanese culture :)




XOXO


No comments: