Dec 9, 2011

Chelsea



11/27

I went to Chelsea with Yusuke, Kei and Takeru.  
Kei said that I could decide everything. that is why it was going to be "Tomomi's tour."

You know, I have no sense of direction and always I'm following my friends so actually I really don't know how can I get which line of subway and so on.... lol So he said that he wanted to see "I am adult". so I was planning to go to Chelsea for his last weekend :)

I got lost several times and something happened. guess what?  L line of  subway didn't work that day...
and we went back to Grand central to take another line...lol but Totally It was nice! right? :)





もうすぐ、けいは日本に帰ってしまうのでそんなけいのためにゆうすけ、たけるとチェルシーに行ってきました!


この前の日に、どこに行くかの話をしていて、最後なんだしけいが決めることにしようってなったら、けいが、私がなんでも決めていいよ。っていわゆる「ともみツアー」ということでした。あのね、実は私極度の方向音痴で土地勘も全然なくてね、うん、そんなわけで彼は私にオファーしたんだと思ってるんだけど、彼が言うには大人になるためだと言うことらしいです。うむ。。。

うん、そしてね、まあ迷子になったり道を間違えたり、地下鉄のLラインが動かなくて他のラインに乗るためにグランドセントラルに戻ったりはしたけど(笑)、、、まあ楽しかったよね?ね???(笑)




At first, we had burgurs

最初に、ハンバーガーを食べにいきました :P <3




POP BURGUR CUTE<333





We walked high line
それからハイラインをお散歩。





Chelsea Market









Near by Chelsea Martket, there is antique shop and we look around. that was so cool! thy had a lot of ornaments for Xmas tree!!! I've never had REAL Xmas tree in my house so I didn't buy tho it was amazing! I wish I had been born in America...!

チェルシーマーケットの近くにアンティーク屋さんがあってそこにいったんだけれど、もうすっごかった<33 クリスマスツリーのオーナメントがたくさんあったんだけどどれもこれももう可愛すぎて。。。♡ アメリカのお家に生まれたかったなあ。








(photos by Takeru and me)




After that we had dinner with Dana and her friends in Japanese restaurant :)!
Actually,we haven't hung out long time (except TOC) so I'm happy that I had nice time wiz them!!! :) <3 I'll miss Kei tho... :,(

チェルシーの後は、ダナとそのお友達とジャパニーズレストランに行ったよ^^ガールズトークは楽しいね (笑)

チェルシーは初めてだったからわくわくした♡最近みんなで出かけてなかったから久しぶりでいっぱい笑った! はあ、けい帰るなあばかたれ!




XOXO

No comments: